استفاده از باند کشی زخم در باشگاه ورزشی برای تمرین های سخت

باند کشی زخم جزء ضروری هر کیت کمک های اولیه است.

باند کشی یکی از مفیدترین موارد برای هر کمک اولیه هستند، با تعدادی کاربرد بالقوه که هنگام برخورد با اکثر تصادفات و جراحات روزمره مفید هستند.

با این حال، پانسمان ها و باند کشی تنها زمانی مفید هستند که به درستی استفاده شوند، زیرا بسیاری از آنها با هدف خاصی طراحی شده اند، مانند نگه داشتن پانسمان های سنگین روی زخم یا حمایت از اندام شکسته.

استفاده از باند کشی که مناسب موقعیت نیست به این معنی است که اثربخشی آن کمتر خواهد بود.

برخی از باند کشی به دلیل شکل نامنظمشان، مانند باندهای لوله ای، فقط روی قسمت های خاصی از بدن قابل استفاده هستند و برخی از مواد غیر جاذب ساخته شده اند که به این معنی است که نباید روی زخم های باز استفاده شوند.

این امر یادگیری تشخیص باندهای مختلف در جعبه کمک های اولیه را ضروری می کند.

باند

در این راهنمای باند کشی قصد داریم انواع مختلف بانداژ را که احتمالاً با آن‌ها مواجه می‌شوید، آشنا کنیم و مروری کوتاه از روش استفاده از آن‌ها به شما ارائه دهیم.

این اطلاعات شامل بخشی از گواهینامه کمک های اولیه ما است که به عنوان یک دوره آنلاین با کالج مجازی در دسترس است، که هر جنبه را با جزئیات بیشتری پوشش می دهد.

اگر از باند کشی پلیمری پزشکی به درستی استفاده شود، نه تنها می تواند به بهبود زخم کمک کند، بلکه می تواند به طور موثری از بروز عفونت جلوگیری کند و از آسیب ثانویه زخم یا شکستگی جلوگیری کند.

هنگامی که بیمار از باند کشی پلیمری طبی استفاده می کند، بهتر است ابتدا دستکش محافظ بپوشد تا از عفونت باکتری روی دست به زخم جلوگیری شود.

قبل از استفاده از باند کشی برای پانسمان زخم، می توانید از آستین نخی یا رول پنبه ای روی محل بانداژ به عنوان پد استفاده کنید.

هنگامی که نیاز به افزایش فشار دارید یا جایی که لاغر و استخوانی هستید، می توانید آستین های نخی یا رول های پنبه ای بیشتری بپیچید که می تواند از زخم محافظت کند.

به منظور جلوگیری از عمیق شدن زخم در اثر تماس تصادفی یا به دلیل درز نازک بین باند کشی، باکتری ها می توانند وارد زخم شده و باعث عفونت شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.