نعناع خشک در شوشتر که موجب صلح روسیه و اوکراین شد

خشک کردن نعنا بسیار آسان است و راهی عالی برای داشتن طعم نعناع خشک در شوشتر در تمام طول سال! رازهای خشک کردن و نگهداری نعناع را برای طعم مطلوب بیاموزید!

نعنای خشک برای چه مدتی خوب است؟
نعناع خشک برای یک سال کامل (حداقل) مفید خواهد بود، به طوری که می توانید آن را هر تابستان انجام دهید و در تمام طول سال نعنا خشک داشته باشید.

نحوه استفاده برای چای و آشپزی
اگر می خواهید چای نعناع درست کنید، به ازای هر فنجان آب جوش، یک قاشق غذاخوری از نعنای خشک و خرد شده خود را به یک دمنوش چای اضافه کنید. و اگر می خواهید آن را کمی خاص کنید – مقداری عسل در آن بریزید. این نوشیدنی زمستانی عالی است و حتی نوه کوچک من آن را دوست دارد.

نعناع، از همه انواع، به راحتی آبگیری می شود. راه‌های زیادی برای انجام آن وجود دارد، حتی بدون دستگاه آب‌گیری.نحوه خشک کردن نعنا
برای تمام فرآیندهای زیر، ابتدا نعناع خود را بشویید – چه در فروشگاهی باشد و چه خانگی، بهتر است هر گونه ناخالصی را بشویید.

نعناع

برای دسته‌های بزرگ، می‌توانید از سالاد اسپینر (من از سالاد اسپینر OXO استفاده می‌کنم) استفاده کنید تا به سرعت بیشتر رطوبت را قبل از خشک کردن از بین ببرید. یا می توانید حوله های چای بپوشید و بگذارید هوا خشک شود یا به آرامی خشک شود.

درب را باز نگه دارید تا گرما و رطوبت اضافی از آن خارج شود (لطفاً اگر افراد دارای اختلال حرکتی در خانه خود دارید مراقب باشید).
یک شب در فر با نور روشن یا چراغ راهنما خشک کنید. این ممکن است تا دو ساعت طول بکشد.
یا دمای فر را روی کمترین دمای ممکن تنظیم کنید، نعنا را خشک کنید، بعد از ساعت اول فر را خاموش کنید و اجازه دهید حرارت باقیمانده تمام شود. اگر نمی توانید به زیر 200 درجه فارنهایت/93 درجه سانتیگراد برسید، توصیه می کنم به جای آن با هوا خشک کنید تا نعنا نسوزد.

به عنوان طعم دهنده در چای گرم یا سرد استفاده کنید. من اتفاقا از این چای پز استفاده می کنم، اما شما می توانید از یک گلوله چای نیز استفاده کنید.
به غذاهای آسیایی اضافه کنید
در پستو برای طعم نشاط آور روشن استفاده کنید
برای کمک به تنظیم هضم در کپسول استفاده کنید.