لوبیا چیتی حاوی مواد مغذی و پروتئین و فیبر می باشد

لوبیا چیتی برای ما خوب است. آنها مغذی هستند مبل کرم قهوه ای و سرشار از پروتئین و فیبر هستند. آنها همچنین حاوی مجموعه ای از ریز مغذی ها مانند ویتامین B و فولات هستند.

اما خوب بودن برای لوبیا چیتی کافی نیست. آنها همچنین باید ظاهر خوبی داشته باشند.به طور معمول، لوبیا چیتی دارای یک الگوی خالدار برجسته قهوه ای تیره و روشن است. با این حال، لوبیا می تواند پس از برداشت تیره شود.

مصرف‌کنندگان لوبیا چیتی با رنگ‌های تیره‌تر را قدیمی‌تر، پختن طبع لوبیا چیتی سخت‌تر و مغذی‌تر از لوبیاهای روشن‌تر می‌دانند.خوان اوسورنو می گوید: «ما با چشمانمان غذا می خوریم. اوسورنو محقق دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی است.

لوبیا

و این فقط مصرف کنندگان نیستند که در مورد لوبیا چیتی تیره شک دارند. اوسورنو می‌گوید: «کشاورزان دانه‌های لوبیا چیتی تیره‌تر را کیفیت پایین‌تری می‌دانند. “و زمانی که کشاورزان سعی می کنند لوبیا تیره تر بفروشند، اغلب مجبورند قیمت های تخفیف دار را بپذیرند.”

این یک مشکل بزرگ است زیرا لوبیا چیتی لباس مجلسی دخترانه جدید رایج ترین نوع لوبیا خشک است که در ایالات متحده رشد و مصرف می شود.

در مطالعه اخیر، اوسورنو و همکارانش روند توسعه یک نوع جدید امیدوارکننده از لوبیا چیتی که به آرامی تیره می شوند را توصیف کردند. اوسورنو می‌گوید: «این مطالعه هیچ تفاوت عمده‌ای در عملکرد زراعی پینتوی‌های معمولی در مقایسه با پینتویی‌هایی که آهسته تیره می‌شوند، نشان نداد.

مقایسه لوبیا چیتی لوبیا چیتی یک محصول سرمایه لازم برای تولید ظروف یکبار مصرف حبوبات مغذی است. نوع لوبیا چیتی جدید (سمت چپ) کندتر از لوبیا چیتی سنتی (راست) تیره می شود. اعتبار: خوان اوسورنو

او معتقد است که این لوبیا چیتی که به کندی تیره می شود می تواند جایگزین خوبی برای زنجیره ارزش لوبیا چیتی موجود باشد. او می‌گوید: «هم کشاورزان و هم مصرف‌کنندگان از بسیاری جهات از آن سود خواهند برد.

  • منابع:
    1. KEEPING PINTO BEANS AWAY FROM THE DARK SIDE
  • تبلیغات: 
    1. 10 اصل کلیدی در کسب موفقیت
    2. عروس هلندی که صاحبش را میلیاردر کرد
    3. راز زنده ماندن پیرمرد ۱۵۰ ساله برملا شد!!!
    4. با شاد بودن می توانید انتقام خود را از زندگی بگیرید!