قهوه اصفهان نوشیدنی مورد علاقه علی دایی

همانطور که می دانید قهوه اصفهان یکی از بهترین برند های قهوه در ایران می باشد.اگر تا به حال به یک کافه یا کافی شاپ رفته اید، می دانید که منوی نوشیدنی ها اغلب بسیار زیاد است.

به عنوان یک صاحب کافی شاپ، انواع مختلفی از نوشیدنی های قهوه وجود دارد که می توانید به مشتریان خود ارائه دهید که درک تفاوت بین آنها دشوار است. ما محبوب ترین نوشیدنی های قهوه و دستور العمل های آنها را بررسی کردیم تا بتوانید با آنها آشنا شوید و با روندهای فعلی قهوه همراه باشید.

قهوه

همه قهوه ها به یک شکل دم نمی شوند. سبک های مختلف دم کردن می تواند باعث تغییر در طعم و قدرت نوشیدنی شود.

در اینجا فقط چند سبک دم آوری وجود دارد که ممکن است در فروشگاه خود بگنجانید:

دریپ دم: قهوه آسیاب شده به سبد دم اضافه می شود و در دستگاه قهوه ساز اتوماتیک برای این سبک دم آوری قرار می گیرد. نیروی جاذبه برای عبور آب از داخل زمین استفاده می شود و در نتیجه یک فنجان قهوه سنتی تولید می شود.
بریزید: این سبک دم کردن با ریختن آب جوش به آرامی در تفاله های قهوه در حالی که در یک سبد فیلتر قرار می گیرند، به دست می آید. سپس قهوه در یک فنجان چکه می‌کند و در نتیجه یک دم‌نوش قوی ایجاد می‌کند.
کلد دم: برای دم کردن سرد، قهوه درشت آسیاب شده را در آب با دمای اتاق قرار می دهند و اجازه می دهند برای مدت طولانی دم بکشد. این باعث می‌شود دم‌نوشی کمتر تلخ و دارای کافئین زیاد باشد.
اسپرسو: برای رسیدن به دم کردن اسپرسو، به دستگاه اسپرسو یا کاپوچینو نیاز دارید. این دستگاه‌ها آب داغ تحت فشار را از فیلتری که حاوی دانه‌های قهوه آسیاب شده تیره بود عبور می‌دهند.

نیروی آب یک شات قهوه با غلظت بالا تولید می کند، این روشی است که بیشتر برای پایه نوشیدنی های قهوه استفاده می شود.
ریسترتو: آب تحت فشار که به روشی مشابه اسپرسو دم می‌شود، از تفاله‌های قهوه عبور می‌کند. با این حال، شما باید نصف مقدار آب استفاده کنید. چرخه کوتاه تر دم کردن، یک شات غلیظ تر و تیره تر از اسپرسو ایجاد می کند.