در گذشته از آلو بخارا نیشابور به جای قرص آرام بخش استفاده میکردند

این فواید آلو بخارا نیشابور شما را متقاعد می کند که فوراً شروع به خوردن این زیبایی ها کنید!

میوه آلو که به آلوبخارا نیز معروف است یک میوه فوق العاده سالم است!بسیاری از میوه های مغذی و خوشمزه به ما عطا شده است. یکی از این ها آلو است که نه تنها خوش طعم و سالم است، بلکه در رنگ های پانوراما نیز می آید.

این میوه آبدار از خانواده Rosacea و جنس prunus domestica است که شامل بادام و هلو نیز می شود. آلو در رنگ‌ها و اندازه‌های بسیار متنوعی وجود دارد.

در حالی که بیشتر آنها بسیار سفت و گوشتی هستند، برخی ممکن است رنگ هایی داشته باشند که ممکن است از زرد تا سفید، سبز و قرمز متغیر باشد.

طعم آلو که با نام آلوبوخارا نیز شناخته می شود، از شیرین تا ترش متغیر است و زمانی که تازه از آن لذت ببرید بسیار آبدار است. آلو را می توان به صورت خشک مصرف کرد و در مرباسازی و سایر غذاهای لذیذ استفاده کرد.

آلو سرشار از مجموعه ای از اجزای سالم، ویتامین ها و مواد معدنی است. آنها منبعی از ویتامین A، ویتامین C، فولات، ویتامین K، ویتامین B1 و مواد معدنی مانند منیزیم، فسفر، روی، کلسیم، روی، فلوراید و پتاسیم هستند.

آنها همچنین فیبر غذایی را تامین می کنند و کالری کمی را بدون هیچ گونه چربی مضر ارائه می دهند.آلو یا آلوبوخارا منبع خوبی از فیبر غذایی و همچنین ترکیباتی مانند سوربیتول و ایزاتین هستند که به تنظیم سیستم گوارشی کمک می کنند.

این دو جزء دارای اثر ملین هستند که ترشح مایعات را در روده ها تشویق می کنند و باعث دفع موثر مواد زائد می شوند. برای افراد مبتلا به یبوست، آلو خشک یا آلو خشک یکی از بهترین درمان ها است.