درب ضد سرقت ایرانی درجه یک که می تواند سخن بگوید

درهای ورودی بخش مهمی از خانه شما هستند که دو هدف اصلی را دنبال می کنند – اجازه دادن به افراد و بیرون نگه داشتن بازدیدکنندگان ناخواسته.

آنها یکی از اولین چیزهایی هستند که مردم و مجرمان در مورد دارایی شما یادداشت می کنند و نه تنها از نظر زیبایی شناختی بلکه از نظر امنیتی نیز اهمیت دارند.

درب ضد سرقت ایرانی درجه یک اولین خط دفاعی شما در برابر نفوذ و سرقت است و امنیت درب ورودی شما به طور مستقیم با امنیت خانه شما متناسب است، به این معنی که هرچه نقطه ورودی اصلی شما امن تر باشد، خانه شما ایمن تر است.

هنگام انتخاب هدف برای نفوذ، موارد خاصی وجود دارد که سارقان در یک ملک به دنبال آنها هستند و یک درب ورودی آسیب پذیر در صدر لیست قرار دارد.

درهای جلویی رایج ترین نقطه ورود سارقان است که 67 درصد از آنها از در اصلی وارد می شوند.

چیزی که باعث شوک می شود این است که اکثر درها باز هستند و به کلاهبرداران اجازه می دهند به جای تلاش برای نفوذ، به سادگی وارد شوند.

راه هایی وجود دارد که می توانید امنیت خانه خود را بهبود ببخشید و با ایمن کردن درب ورودی با استفاده از وسایل امنیتی مانند قفل، چراغ های امنیتی، دزدگیر و دوربین های مدار بسته شروع می شود.

درب

در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه می توان از آنها استفاده کرد و چه چیزی آنها را در دور نگه داشتن مجرمان اغواگر بسیار مؤثر می کند:

قبل از اینکه در مورد راه های ایمن سازی درب ورودی با استفاده از دستگاه های امنیتی مختلف صحبت کنیم، باید در مورد امنیت خود درب و اهمیت آن در برابر نفوذ و نفوذ صحبت کنیم.

قفل های قفلی که عمدتاً در درهای خارجی یافت می شوند بسیار قابل اعتماد هستند و یک گزینه امنیتی ایده آل برای املاک خانگی و تجاری با ترافیک سنگین هستند.

قفل رینگ
قفل های رینگ دار قفل هایی هستند که روی سطح داخلی در نصب می شوند و در هنگام نصب در مقایسه با قفل های قیچی آسیب کمتری به درب وارد می کنند.

آنها به ترتیب با یک چرخش کلید و انگشت شست از بیرون و داخل کار می کنند، جایی که قفل به جای داخل درب به یک حفاظ لبه دار متصل می شود که به قاب درب متصل می شود.