دادن مدارک نانوایی و شیرینی پزی در کلاس های آشپزی

کلاس‌های پخت کیک ممکن است به‌عنوان دوره‌های آموزش مداوم در کالج‌های محلی یا به‌عنوان بخشی از مدرک یا برنامه مدرک در نانوایی و شیرینی‌پزی برگزار شود. برای اطلاعات در مورد آنچه می توانید در چنین کلاس هایی یاد بگیرید، ادامه مطلب را بخوانید.
اگر علاقه مند به دنبال کردن شغلی به عنوان سرآشپز دسر یا شیرینی هستید، می توانید  از کیک شکلاتی خامه ای بین برنامه های مدرک  یا مدرک کاردانی برای تحصیل در پخت کیک انتخاب کنید.
برنامه های گواهی ممکن است از نه ماه تا دو سال ادامه داشته باشد، در حالی که دوره های کاردانی دو سال طول می کشد. این برنامه ها به منظور آماده سازی شما برای شروع کار به عنوان کیک شکلاتی اسفنجی یک شیرینی پز سطح ابتدایی پس از اتمام است.
برنامه های مدرک کاردانی معمولاً دو سال طول می کشد و گاهی اوقات شامل یک دوره اکسترنال می شود که از طریق آن تجربه کار در یک آشپزخانه حرفه ای یا نانوایی را در دنیای واقعی کسب خواهید کرد.
اگر قصد دارید روزی برای مدرک لیسانس در یک موضوع مرتبط مانند مدیریت آشپزی، مهمان نوازی کیک تولد گردویی یا تجارت به مدرسه بازگردید، ممکن است برنامه مدرک کاردانی برای شما مناسب باشد.
این برنامه‌ها شامل الزامات آموزشی عمومی مانند انگلیسی و ریاضی علاوه بر دوره‌های عملی پخت و پز هستند،  و ممکن است بر مهارت‌های تجاری که مخصوصاً برای شیرینی‌پزان حرفه‌ای مفید است، تأکید کنند.
دانش آموزانی که به دنبال یک کلاس کوتاه مدت در پخت کیک هستند ممکن است فرصت هایی را در یک کالج محلی پیدا کنند. علاوه بر این، دانش آموزان همچنین می توانند برنامه های گواهی مانند گواهی در پخت و شیرینی را بیابند.
این ممکن است تا دو سال طول بکشد تا تکمیل شود.
یک کلاس مبتدی ممکن است روی اصول پخت تمرکز کند، از جمله انواع اصلی کیک ها و کیک اسفنجی وانیلی روش هایی که در آن مواد برای ایجاد اثرات دلخواه کار می کنند. سایر موضوعات محبوب برای کلاس های مبتدی شامل تزئین کیک و پخت کیک تعطیلات است.
  • منابع:
    1. Cake Baking Classes and Schools
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از تشک در ساخت دیوار ساختمان
    2. پارچه ژرسه ای که تبدیل به یک پتو مسافرتی شد!
    3. سگی که با کمک ساعت رومیزی صاحب خود را نجات داد!
    4. چگونه کفپوش مانع مرگ دو کودک شد؟