با استفاده از چسب نواری ضد آب موهای زبر خود را صاف کنید

چسب نواری ضد آب عایق رطوبتی که به آن نوار عایق رطوبتی نیز می گویند، با چسبندگی محکم به سطح اعمال شده، به ضد آب شدن ساختمان کمک می کند.

با اعمال در قسمت های کاربردی مانند اتصالات و همچنین در مکان هایی مانند درها و پنجره ها که آب و هوا می تواند وارد ساختمان شود، یک سیستم ضد آب کامل ایجاد می کند.

چسب نواری عایق رطوبتی بر پایه قیر یا بوتیل تولید می شوند که به صورت سرد اجرا می شوند، یک طرف آن با فویل آلومینیومی یا مواد معدنی رنگی و طرف دیگر با چسب پوشانده می شود.

پوشش محافظ روی آن برداشته شده و به سطح کاربرد چسبانده شده و محافظت آنی را فراهم می کند.

عایق رطوبتی در آماده سازی ساختمان هایی که ساخته شده اند از اهمیت بالایی برخوردار است.

در صورت عدم وجود عایق رطوبتی، آب به دلیل بارندگی یا هر دلیل دیگری وارد سازه ساختمان می شود. بنابراین قالب، پوسیدگی و خوردگی ممکن است رخ دهد.

این امر منجر به کاهش دوام ساختمان ها می شود. چسب نواری عایق رطوبتی یکی از پرکاربردترین مواد عایق رطوبتی مکمل برای افزایش مقاومت سازه ای ساختمان ها هستند.

چسب

چسب نواری ضد آب را می توان بر اساس قیر یا بوتیل تولید کرد.

این مواد به دلیل مواد شیمیایی در ساختارشان خاصیت ضدآب دارند. آنها محکم به سطح اعمال شده می چسبند و از ورود آب از این سطوح به ساختمان ها جلوگیری می کنند.

بنابراین، ساختمان ها از نشت آب محافظت می شوند و از افت احتمالی عملکرد جلوگیری می شود.

هدف اصلی استفاده از نوارهای عایق رطوبتی محافظت از ساختمان در برابر آب با ایجاد حائل بین ساختمان و آب است.

چسب نواری ضد آب برای حل این مشکلات جریان در جاهایی که رطوبت و جریان هوا در پوشش ساختمان وجود دارد مانند درها، پنجره ها، سوراخ های میخ استفاده می شود.

همچنین می توان از آنها در سیستم های سقفی برای جلوگیری از نشتی ناشی از بارندگی استفاده کرد.

همچنین می توان از چسب نواری عایق رطوبتی در مکان هایی مانند حمام، آشپزخانه، تراس، بالکن و سرویس بهداشتی که عایق رطوبتی حیاتی است استفاده کرد.

همچنین، چسب نواری آب را می توان با نوارهای ضد آب تهیه کرد، که کاربرد عملی را در اتصالات متحرک، انتقال لوله، تعمیر ترک در استخرها و جاهایی که چنین عایق رطوبتی مهم است، ارائه می دهد.