اکثر مکان های آموزش به سرمایه گذاران گران قیمت متکی هستند

همانطور که هر معلم، مدیر یا مدیر یک محیط آموزشی می داند، آموزش بسیار بیشتر از قرار دادن دانش آموزان و مربیان در یک اتاق است.
چه مدارس راهنمایی و چه دانشگاه‌ها آرکوپال دینو صحبت کنیم، بیشتر مکان‌های آموزشی برای آموزش به دانش‌آموزان خود به تعداد غیرمنتظره‌ای از سرمایه‌گذاری‌های گران قیمت – دارایی‌های ثابت مانند تجهیزات فناوری اطلاعات و تبلت‌ها یا لپ‌تاپ‌ها متکی هستند.
در نتیجه، نه تنها سیستم‌های مدارس میلیون‌ها دلار را صرف فناوری و دارایی‌های دانش‌آموزان خود می‌کنند، بلکه از آنجایی که بیشتر این سرمایه‌گذاری‌ها از دلار مالیات دهندگان می‌آیند، آن‌ها همچنین باید ده‌ها ساعت را در سال به حسابرسی خود اختصاص دهند تا از حسابرسی همه چیز اطمینان حاصل کنند.
به همین دلیل است که ما شاهد آرکوپال فرانسه حرکت مدارس بیشتری به سمت سیستم‌های خودکار هستیم که خطاها و ضررهای پرهزینه را کاهش می‌دهند، اگر نگوییم کاملاً حذف می‌کنند.
علاوه بر این، مدارس به طور فزاینده ای در تمام جنبه های روزمره خود به عصر دیجیتال می روند. حتی سیستم قدیمی گفتن “اینجا!” هنگام انجام تماس تلفنی ممکن است به نفع سیستم های کارآمدتر خارج شود.
بارکدخوان
منشا این تغییرات؟ اسکنر بارکد. در این مجموعه آرکوپال در حال انجام در مورد اینکه چگونه بارکدها و اسکنرهایی که آنها را می خوانند در حال تغییر دنیای ما هستند، امروز بررسی خواهیم کرد که چگونه فضای آموزش از این قاعده مستثنی نیست.
با تغییر جهان، مدارس با استفاده بارکد خوان از دستگاه‌های فناورانه‌تر، از تبلت‌های آی‌پد گرفته تا کروم‌بوک‌های سبک وزن، به کار خود ادامه می‌دهند. مدارس دستگاه‌های دیجیتالی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند و مراقبت از ابزارهای آموزشی جدیدشان را به دانش‌آموزان واگذار می‌کنند.
معمولاً بسیار بیشتر از کتاب‌های درسی یا دفترچه‌های سال‌های گذشته هزینه دارند. در برخی موارد، فروشندگان این دستگاه ها تمام تلاش خود را می کنند تا محصولات خود را به دست مدیران مدارس و متعاقبا دانش آموزان برسانند.
  • منابع:
    1. The Scanner Series: Barcode Scanners In Education
  • تبلیغات: 
    1. با خوردن خرما دندان های خود را سفید کنید
    2. کشک به عنوان بهترین دارو برای افسردگی
    3. قتلی که بر اثر ضربه با مجسمه برنجی اتفاق افتاد
    4. کولر گازی با موشک استارشیپ به فضا فرستاده شد