استفاده از موز کیلویی برای از بین بردن میکروب های ناخن

موز کیلویی برای مدت طولانی یک میوه عجیب و غریب نیست، اما برای همه آشنا است و، مهم نیست، مقرون به صرفه است. کودکان و بزرگسالان آن را دوست دارند، ورزشکاران آن را می ستایند، سرشار از ویتامین ها و ریز عناصر مورد نیاز ما است. بیایید ببینیم که میوه های تازه چه فوایدی برای بدن دارند و چرا آنها اغلب در تغذیه ورزشی گنجانده می شوند.

موز سرشار از چه چیزهایی است؟
برای شروع، یک لحظه برنامه آموزشی: درخت موز یک افسانه است. در واقع، گیاه موز یک علف غول پیکر است و میوه های آن میوه نیستند، بلکه توت های بزرگ هستند.

توت ها معمولاً با دانه ها همراه هستند، اما در موز نیستند، زیرا میوه هایی که ما به آنها عادت کرده ایم وحشی نیستند، بلکه توسط انسان رشد می کنند، آنها به سادگی رشد نمی کنند.

محتوای کالری موز بسته به نوع و رسیده بودن آن متفاوت است. به طور متوسط، 100 گرم حاوی 65-150 کیلو کالری است.

میوه های سبز حاوی پتاسیم و ویتامین C بیشتری هستند، آنها می توانند “دهان را ببندند”، زیرا نشاسته موجود در آنها هنوز به قند تبدیل نشده است، به این معنی که شاخص گلیسمی در آنها کمتر از میوه های رسیده است. با این حال، با رسیدن موز، آنتی اکسیدان های مفید در موز انباشته می شوند و محتوای کالری آن افزایش می یابد.اگر کره معمولی وجود داشته باشد چه اتفاقی برای بدن می افتد

موز
تنوع موز به همین جا ختم نمی شود. آنا برسنوا، متخصص تغذیه و تغذیه به ما گفت که نوع جداگانه ای از میوه سبز وجود دارد که به عنوان غذای جانبی مصرف می شود.

آنا: چنین غذاهایی به عنوان پلاتانو ورد طبقه بندی می شوند. این یک موز است که به عنوان چاشنی استفاده می شود. یعنی آب پز، یا پخته یا سرخ شده – جایگزینی برای سیب زمینی، به عنوان مثال، در آمریکای لاتین.

این موز سرشار از پتاسیم است و شاخص گلیسمی کمی پایین تری نسبت به آنهایی که آنها را به عنوان توت می خورند، دارند. بنابراین، دو هدف مختلف برای خوردن وجود دارد: موز سبز مخصوص که به عنوان غذای جانبی استفاده می شود (باز هم، این یک نوع متفاوت است) و موز معمولی که برای جلوگیری از اختلالات گوارشی – مثلاً اسهال – هنوز باید رسیده شوند.

.

با توجه به مقدار زیادی کربوهیدرات، آنها به شما امکان می دهند به سرعت اشباع شده و به طور خلاصه کمبود انرژی را جبران کنید. پتاسیم برای عملکرد طبیعی سیستم قلبی عروقی ضروری است، به حذف مایعات اضافی از بدن کمک می کند و فشار خون را عادی می کند. کلسیم برای استخوان ها، دندان ها، ناخن ها و حفظ قلب مهم است. آهن در فرآیندهای لخته شدن خون نقش دارد.

به همین دلیل و همچنین به دلیل طعم و بافت لطیف، موز در سراسر جهان محبوب شده است. آنها به صورت خام، خشک، سرخ شده خورده می شوند، در شیرینی ها و سایر دسرها استفاده می شوند و بر اساس آنها کوکتل درست می شود. حتی آرد موز وجود دارد.