استفاده از ماکارونی سبزیجات مانا برای گرم کردن خانه

ماکارونی سبزیجات مانا شما چقدر سالم است؟ آیا می دانستید که ماکارونی سفید غنی شده کاملاً از مواد مغذی خود خلاص شده و از نظر شیمیایی سفید می شود. بله، درست خواندید بلیچ شده. سپس ماکارونی گندم کامل وجود دارد. اما آیا می دانستید پاستا گندم می تواند التهاب را در بدن افزایش دهد و باکتری های خوب روده را در سیستم گوارش شما مختل کند. پس چه گزینه هایی دارید؟

دستور تهیه لوبیا سبز و پاستا بدون گلوتن

مواد لازم برای 4-8 نفر
نمک کوشر
1 جعبه (8 اونس) کاوش غذاهای ارگانیک ادامام و اسپاگتی ماش
1 پوند لوبیا سبز خرد شده و از وسط نصف شده است
8 اونس قارچ دکمه ای سفید، ورقه شده
1 فنجان آب مرغ یا سبزیجات بدون گلوتن
1 فنجان خامه غلیظ
2 فنجان (7 اونس) پنیر پارمزان رنده شده
فلفل سیاه
روغن سبزیجات
6 عدد موسیر، نازک برش خورده
آماده سازی 20 دقیقه + 30 دقیقه پخت
فر را با دمای 350 درجه گرم کنید.
یک قابلمه بزرگ آب با نمک زیاد به جوش بیاورید. پاستا را اضافه کنید و 4 دقیقه تفت دهید. لوبیا سبز را به پاستا اضافه کنید و 4 دقیقه دیگر تفت دهید. حدود 1 فنجان از آب پخت را رزرو کنید و پاستا و لوبیا سبز را آبکش کنید.
در یک تابه بزرگ، کره را روی حرارت متوسط ذوب کنید.

قارچ ها را اضافه کنید و بپزید تا زمانی که شروع به قهوه ای شدن کنند، حدود 6 تا 7 دقیقه. مایه کیک و خامه را اضافه کنید و بگذارید بجوشد و حرارت را کم کنید و 2 دقیقه بجوشانید.

پنیر پارمزان را هم بزنید سپس پاستا و لوبیا سبز را اضافه کنید. نمک کوشر و فلفل سیاه را به مزه اضافه کنید. هم بزنید تا ترکیب شوند. اگر سس خیلی غلیظ بود کمی آب پاستا اضافه کنید. مخلوط را در یک ظرف پخت 9 اینچی در 12 اینچ بریزید و به مدت 20 تا 30 دقیقه یا تا زمانی که گرم شود و حباب شود بپزید.
در حالی که قابلمه در حال پخت است، موسیر را آماده کنید. یک بشقاب را با دستمال کاغذی بپوشانید. در یک تابه بزرگ به اندازه ای روغن بریزید که ¼ اینچ بالا بیاید. روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید.

شعله را کم کنید، موسیر را اضافه کنید و بگذارید 12 دقیقه بپزد، موسیر باید کاملا نرم شود. حرارت را زیاد کنید و بپزید و مرتب هم بزنید تا موسیرها خوب قهوه ای شوند. با قاشق سوراخ دار بردارید و بگذارید آب آن روی دستمال کاغذی کشیده شود. نمک بپاشید.