استفاده از فوم زیره کفش در صنعت ساخت خودرو های هیبریدی

فوم زیره کفش مطابق سلایق موجود را می توان در تمام سطح زیرین بدنه کفش قرار داد علاوه بر این، کفی کف شده ممکن است در قسمتی از سطح زیرین بدنه کفش قرار گیرد.

علاوه بر این، کفی فوم دار مطابق با اختراع حاضر می تواند نه تنها به عنوان یک زیره بیرونی و یک زیره میانی که در بالا توضیح داده شد، بلکه به عنوان یک عضو تقویت کننده مانند یک عضو ساق کفش نیز استفاده شود.

عضو ساقه یک عضو پایینی است که به قسمت قوس کف پا قرار دارد.

کف کف شده به شکل دلخواه در می آید. به عنوان مثال، کفی فوم شده به شکلی بشقاب مانند، شکل قابل ملاحظه ای محدب (مثلاً شکل مخروطی بریده بریده و غیره)، شکل صفحه مانند که روی آن یک شکل مقعر محدب شکل می گیرد، یا پسندیدن.

کفی فوم شده مطابق اختراع حاضر با شکل دادن یک محصول فوم قالب‌گیری شده به شکلی تعیین شده با توجه به استفاده از آن به عنوان زیره میانی، زیره بیرونی، عضو ساق یا موارد مشابهی که در بالا توضیح داده شد، به دست می‌آید.

به عنوان مثال، کف کف شده را می توان به طور ثابت به بدنه کفش با روش اتصال مانند چسب قرار داد.

فوم

چسب به خصوص محدود نیست و نمونه هایی از آن عبارتند از یک چسب معمولی شناخته شده از نوع حلال، یک چسب نوع امولسیونی، یک چسب لیزری، و یک چسب حساس به حرارت.

چسب نوع حلال چسبی است که از حل یا پراکندگی یک رزین بایندر در یک حلال آلی تهیه می شود و چسب نوع امولسیونی چسبی است که از پراکندگی یک رزین بایندر در آب تهیه می شود.

چسب لیزری چسبی است که با تابش نور لیزر خاصیت چسبندگی را از خود نشان می دهد. چسب حساس به حرارت چسبی است که با حرارت دادن خاصیت چسبندگی از خود نشان می دهد.

تنها به اتصال کفی کف شده به بدنه کفش با استفاده از وسیله اتصال محدود نمی شود.

به عنوان مثال، ممکن است بخشی از کفی فوم شده با لیزر ذوب شود تا چسبندگی نشان داده شود، و کف کف شده ممکن است با چسبندگی خود کفی فوم شده به بدنه کفش متصل شود.

علاوه بر این، تنها به اتصال ثابت کفی فوم شده محدود نمی شود. به عنوان مثال، کفی کف شده ممکن است به شکلی تعیین شده در آمده و در بدنه کفش قرار گیرد و در نتیجه به طور قابل جابجایی به بدنه کفش متصل شود.

این کفش 1a با بدنه کفش 2a، یک زیره میانی 3a که در سطح پایینی بدنه کفش 2a قرار دارد، و یک زیره خارجی 5a که در سطح پایینی زیره میانی 3a قرار دارد ارائه شده است.