اثرات حمل کوله پشتی مدرسه بر کودکان زیر 12 سال

مروری بر ادبیات به منظور بررسی رویکرد مطالعات گذشته و مشاهدات مربوط به اثرات حمل کوله پشتی مدرسه بر کودکان دبستانی زیر 12 سال و راهکارهایی در کاهش اثرات انجام شد.
دهکده مهندسی، Science Direct و Google Scholar با کلمات کلیدی زیر جستجو شدند: کوله پشتی، کمردرد، بار، کودک، نوجوان و آمادگی جسمانی برای مقالات مرتبط. 16 مقاله برای کیف دستی زنانه کتان مشاهده یافته های محققان گذشته بررسی شد.
از بررسی ما به این نتیجه رسیدیم که عوامل متعددی در خطر کمردرد نقش دارند و اثرات آن را می توان از طریق پاسخ وضعیت راه رفتن آنها مشاهده کرد فیزیولوژیکی و روانی، و نیروی عکس العمل زمین در حین راه رفتن به طور خلاصه، تغییر در وضعیت ها شامل خم شدن تنه به جلو و ایجاد تجربه ای از کمردرد است، زمان حمل کوله ممکن است به شدت به کمردرد کمک کند.
بار نباید از 15 درصد وزن بدن تجاوز کند. هنگام حمل باری به میزان 15 درصد وزن بدن، کودکان تمایل به تنه داشتند. این حالت زمانی بدتر می شود که بار به 20  درصد وزن کیف چرم اسپرت زنانه بدن افزایش یابد.
این به این دلیل است که تأثیر قابل توجهی در بار 20 درصد از وزن بدن مشاهده شد، جایی که GRF و شیب تنه تقریباً سه برابر افزایش یافت. در سال های اخیر سلامت مدارس به ویژه با توجه به عوارض وزن کوله پشتی کیف مجلسی زنانه مورد توجه جامعه قرار گرفته است.
دلایل زیادی وجود دارد که چرا کودکان مجبورند کوله پشتی خود را بار کنند. امکانات ذخیره سازی برای نگهداری کتاب هایشان در مدرسه، چندین کتاب درسی در هر درس و افزایش سطح تکالیف و سایر ملزومات مانند بطری آب و وسایل تربیت بدنی فراهم نشده است.
مروری بر ادبیات به منظور بررسی رویکرد و مشاهدات محققان گذشته در رابطه با اثرات کیف مردانه چرم دست دوز وزن کوله پشتی بر کودکان دبستانی انجام شد.
  • منابع:
    1. Effects of Backpack’s Weight on School Children – a Review
  • تبلیغات: 
    1. مردی که آلزایمر داشت با خوردن خیار شور خوب شد!
    2. ثروت خود را در مدت زمان کوتاهی 5 برابر کنید
    3. آیا می دانستید روغن موتور برای رشد گیاهان مفید است؟
    4. گربه ای که با پارچه ژرسه به فروش بالایی رسید!